Kontakt

Vores sundhedsteam er klar til at hjælpe dig

- Så kontakt os for at høre hvilke sundhedstilbud vi kan tilbyde dig.

FysioCenter Kalundborg

Vestre Havneplads 10, st. tv.

4400 Kalundborg

Telefon: 5951 5757

Email til afbud & spørgsmål: post@fysiocenterkalundborg.dk

Sikker mail: mail@fysiocentersikker.dk

Online booking: book her  (Obs. ikke mulig under Covid19)

CVR nr.: 2823 1334

Edifact: 5790 0002 26085 (Modtager e-henvisning)

Fax: 5951 5775

Reception ved:

Sekretær Lise Rohrmann       

Sekretær Louise Øhlenschlæger Pedersen      

Praktisk information

Sundhedskort

Medbring altid dit gule sundhedskort, det skal fremvises for at sikre dig.
Kortet fungerer som en elektronisk underskrift, som kvitterer for at du har været til behandling/træning. Du indlæser kortet via kortlæseren i receptionen, når du ankommer, og klikker herefter på den type konsultation/træning du har booket.

Afbud

Afbud bedes meddelt hurtigst muligt, og gerne senest dagen før din konsultation/træning. Med fulde navn til enten på tlf. 59515757 eller på mail til post@fysiocenterkalundborg.dk

NB. Ved udeblivelse, eller afbud efter kl. 9.00 på konsultationsdagen opkræves et gebyr svarende til det fulde honorar for den planlagte behandling jf. landsoverenskomsten v. Danske Fysioterapeuter.

Lagen

Du bedes medbringe et lagen/dynebetræk, samt et håndklæde/tæppe.

Engangslagen kan købes hos os for 10 kr.

Betaling

Der afregnes som udgangspunkt efter hver konsultation via MobilePay eller pr. mail via Melin Collectors Aarhus. Der kan desuden betales med betalingskort eller kontant.

Du er til enhver tid ansvarlig for betalingen, samt et gældende betalingstilsagn, hvis du ønsker at hele eller dele af dit forløb skal betales via forsikringsselskab eller anden betaler.

Faciliteter

FysioCenter Kalundborg er et tværfagligt sundhedscenter centralt beliggende, og med gå-afstand til Kalundborg Station. Der er gode parkeringsforhold og invalideparkering tæt på indgangen.

Centret rummer vores reception, 3 træningssale, herre og dameomklædning med bad og toilet, samt 12 behandlings- og konsultationsrum. Centret er godkendt med god adgang, og der findes elevator og handicaptoilet ved indgangspartiet på Grand.

Covid19

Vi følger Sundhedsstyrelsens anvisninger for gradvis åbning af sundhedsvæsenet, og genoptager langsomt alle vores vanlige aktiviteter under hensyntagen til minimering af smitterisiko. Det indebærer at alle visiteres telefonisk, og informeres om vores retningslinjer jf. Covid19, før der tilbydes tid til konsultation eller træning på klinikken.

Vi tilbyder naturligvis fortsat video- og telefonkonsultationen, samt online holdtræning til de der ønsker eller har behov for dette. Begge ydelser er tilskudsberettiget efter henvisning.

Vi beder dig gøre følgende jf. Retningslinjer vedr. Covid19

- Melde afbud til konsultationen ved mistanke eller  symptomer på COVID-19
- Undgå at ankomme forud for den planlagte konsultationstid
- Bære mundbind ved ankomst og ophold i venteværelser, og når der ikke kan 

  holdes afstand til fysioterapeut eller andre patienter
- Spritte hænder ved ankomst i venteværelset, samt før og efter kontakt med

  træningsredskaber mv.
- Holde 1-2 meters afstand til andre når muligt.
- Forlade klinikken direkte efter konsultationen, og ikke benytte vores

  træningscenter på egen hånd

Politik for persondatabeskyttelse

I forbindelse med dit forløb hos os er det nødvendigt, at vi noterer og behandler personoplysninger om dig i vores elektroniske journal- og administrationssystem. Vi behandler og opbevarer dine oplysninger sikkert og fortroligt – og du kan til enhver tid bede om aktindsigt.

Find vores persondatapolitik her - og læs mere om, hvorledes hvorledes vi behandler og beskytter dine personoplysninger.

Utilsigtede hændelser
En utilsigtet hændelse er en begivenhed i sundhedsvæsenet, som medfører skade eller risiko for skade. Hændelsen er utilsigtet, fordi de sundhedspersoner, der er involveret, ikke har til hensigt at skade andre. Utilsigtede hændelser kan ske, hvis der fx. er mangler i sikkerhedssystemer, problemer med teknisk udstyr og apparatur, uhensigtsmæssige forhold i tilrettelæggelse af arbejdet, misforståelser eller tab af information. Læs eksempler på utilsigtede hændelser her

Alle der oplever utilsigtede hændelse i sundhedsvæsenet kan rapportere til Styrelsen for Patientsikkerhed - og dermed være med til at skabe fælles læring til gavn for alle. Du kan læse mere i folderen Hjælp os med at blive endnu bedre

Rapportér en utilsigtede hændelse  - som patient, pårørende eller sundhedsfaglig  her
 

Patienterstatning
Patienterstatningen er den institution i Danmark der behandler erstatningskrav fra patienter, der er kommet til skade i forbindelse med undersøgelse, behandling eller sundhedsfaglig pleje i sundhedsvæsenet.  Patienterstatningen kan kun erstatte økonomiske tab og give godtgørelse for svie og smerte og/eller varigt mén. Alle er dækket af ordningen og kan søge erstatning, også selvom patienten ikke ønsker at klage over den sundhedsfaglige behandling. Du kan læse mere om patienterstatningen og anmelde en skade her

Patientklage
Du har mulighed for at klage til Styrelsen for Patientklager, hvis du er utilfreds med sundhedsfaglig behandling.
Du kan læse mere, samt indsende en klage over sundhedsfaglig behandling 
her

Patientvejledning

Du kan få vejledning om dine patientrettigheder og dine erstatnings- og klagemuligheder ved at henvende dig til en patientvejleder på dit regionale patientkontor. Patientvejlederne har viden om sundhedsvæsenets ydelser specielt i din region og kan rådgive dig om dine muligheder, herunder hvis du vil søge erstatning eller klage i forbindelse med en behandling i sundhedsvæsenet.

Du finder kontaktoplysninger på patientvejleder i Region Sjælland her

 59 51 57 57

Vestre Havneplads 10

4400 Kalundborg

post@fysiocenterkalundborg.dk

Åbningstider

Mandag - torsdag  8.00 - 18.00

Fredag  8.00 - 15.00

  • Facebook - White Circle
  • Instagram - White Circle
  • LinkedIn - White Circle

Reception

Mandag, tirsdag & torsdag  8.00 - 14.00

Onsdag & fredag  8.00 - 12.00